2 dagar med Frida

Igår träffa jag Frida på knutan.
Vi gick sedan till Graffiti och fikade ..
Sen blev det att vi åkte till Söder (A). Och så fick vi för oss att gå på bio. Men tyvärr var den stängd. Haha x)
Så vi gick tillbaka till knuten och jag köpte busskort.
Sedan följde hon med till Bjuv♥
När vi väl kom till Bjuv, gick vi in på Allivs.
Sen var vi riktigt pissignödig (A), så vi gick inom Gun och låna toan :P
Och så kom Martin dit, så vi satt o flabba ett tag innan vi begav hos hem.
Och sen blev de middag o mys framför tv:n.
Och så blev de att Frida sov här ♥
Sov och sov gjorde hon inte precis. När Martin gick o la sig strax efter 11, så satt vi kvar och kolla på film.
Först blev det Vinterviken och sedan Tsatsiki 1 & 2, men själv såg jag typ halva 1an och lite i början på 2an på Tsatsiki. Jag somna på soffan mellan varven x)
Sen fortsatte Frida att kolla på tv. Och när Martin vaknade vid 7tiden så gick jag o Frida in och la oss & somna.
Sov till halv 11.
Sedan blev det frulle och nu sitter vi i soffan & snackar i soffan.
Och så ska hon åka hem vid 3 :(
Hoppas vi träffas snart igen & gör om detta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0