Här kommer bild 3.

Publicerade visst förra inlägget utan att ha med bild nr 3. x) (Jag i ett nötskal)
Så här kommer bild nr 3; På någon i min familj.



Denna gången fick de bli en bild på min systerson Erik Hampus Gustav Bergqvist.
Han föddes EXAKT en vecka för tidigt - Den 29/5-2008.
Tänk att mosters prins blir hela 3 år i år. Var fan tar tiden vägen egentligen.
Minns det som igår, att min svåger ringde mig och berättade att jag hade blivit moster till en pojke.
Och senare samma dag, fick jag hålla han för första gången! Verkligen en gudagåva. (Även om ja ej tror på gud).
Men men, så söt han var, men vilka fötter. Haha.
Och nu, nästan 3 år senare är han jättebusig. Han vill aldrig krama eller pussa sin moster - bara när man ska gå där ifrån. HEHE, Men han älskar och kolla på min piercing i näsan och den i tungan. Han vill alltid trycka på dom och dra i dom. AJABAJA !! :P
Och när han såg min tatuering på handleden första gången sa han; Fida, du ha itat dig på armen. Det var nog i höstas eller så.
Och den 13 januari 2011 blev han storebror till en liten flicka som fick namnet Agnes Elsa Alvie.
Så nu heter han inte Hampus längre, utan storebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0