Händelserik eftermiddag/kväll

Åkte som sagt bussen till Hyllinge kl 2.
Gick först in på Maxi och fixade lerkrukor & fat. De ena ska jag måla o göra till askfat. Och det andra kommer bli en vanlig blomkruka. Sitter faktiskt och målar de nu.. Kommer säkerligen bild på de när de e klart.
Sen gick jag in till Caroo på jobb, gick lite rundor på Familia o kollade. Träffade Patrik & hans kusin Pontus.
När Caroo slutade kl 3, stack vi till Väla.
Gick in på Zizzi o hitta jeansleggins för 99kr.. Halva priset =).. Var faktiskt i strl S.. Har inte haft den storleken på FLERA år.
För er som inte vet, är Zizzi en affär med större storlekar och strl S är typ 42/44.. Fattar ni? 42 - det är helt sjukt.
Ni kanske tycker det är konstigt att jag jublar över strl 42, men ni som känner mig bra, kanske vet vad jag menar :)
Sen åt vi på MC, fy på oss - men gott va de ;)
Gick inom Panduro o köpte lite scrapgrejer + en tjockare pensel till hobbyfärgerna.
Gick vidare till India där Caroo byta sin piercing i tungan & köpte en ny piercing till nalven.
Träffade även Micke där, följde sedan med honom till Graffiti för han skulle äta.. Satt o snacka där ett tag.
Sen skulle han åka o simma igen, och jag o Caroo körde inom JYSK. Dom hade 10st galgar för 17kr, billigt billigt - så jag köpte 20st. Alltid bra o ha ju :). Blev även att jag o Martin införskaffade en ny datorstol, då den gamla VERKLIGEN behövdes bytas ut. De va ju 1/2 priset på den :)
Sen blev det inom CityGross på hemvägen & handla mat.
När vi körde från CityGross blev det att köra Malin hem till Åstorp, då hennes busskort (skolkort) hade slutat fungera.
Så nu sitter man här och skriver av sig om dagens händelser.
Nej, nu ska jag fortsätta måla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0