Beroende..

Detta är ännu ett inlägg från mobilen. Datan funkar fortfarande inte som den ska :(. Suck. Men jag har tänkt på en sak. Fan va man ska vara Beroende utav datan nu för tiden. Har inte kunnat plugga alls idag. För jag måste ha en data för att kunna göra de ordentligt.. Varför ska allt kretsa kring datorer o internet? Okej, jag vet. Det är jättesmidigt o så. Men hela världen stannar upp så fort det inte fungerar. Kolla bara nu, i min situation. Jag har inte kunnat göra något vettigt på HELA dagen. Och så mycket man kommer efter bara på några få timmar. Hoppas verkligen Martin får rätt på min dator, så jag kan plugga i morgon. Får plugga som en galning helt enkelt.. Kursen avslutas på måndag, o det är just därför jag har haft en sådan panik idag. Suck. Jaja, Men nu ska jag snart börja på middagen tror jag. Tänkte gå ut med sopor först bara. Hoppas ni alla får en bra fredag kväll. Det hoppas även jag att jag får. Men Men vi höres mer när min data fungerar som den ska. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: sara

åk hem till mamma över helgen

2011-02-05 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0