Allt och lite till

Blev ingen uppdatering igår, för jag skaffa en ny mobil.
En HTC Desire HD. - Riktigt nöjd, men svårt att lära sig touch och var alla finesser finns. Men de kommer väl så småning om.
Blev bara gnällig för jag inte fick rätt på att skriva i bloggen via mobilen..
Men de löser sig det också.

Igår kom Frida hit vid 3tiden.
Vi satt först och snacka ett tag, sen när de slutade snöa, gick vi till Allivs och handla mat inför kvällen - Blev bakbotatis med räk- och kräftstjärtar. Och gräddfl + gräslök. Och för att inte glömma vitlöksbrödet. haha.
Precis innan vi skulle äta kom Patrik hit. Så det blev ju såklart att umgås med honom också.
Och sen vid typ 10 gick vi ut och träffa en killkompis till Frida, blev att Martin & Patrik också hängde med för vi egentligen skulle följa Patrik hem - (men Martin & Patrik frös så de gick hem till oss igen).
Så jag o Frida blev kvar med hennes kompis och en annan tjej.
Sen vid typ halv 12 kom vi hem igen. - De var faktiskt skönt att vara ute igår.
Och sen vid 12 tiden skulle Patrik hem, så Martin bestämde sig för att köra Patrik - för att han skulle slippa gå igenom hela Bjuv. Men när dom väl kom ut genom porten kom Martin på att han hade glömt både sina nycklar och sin mobil. HAHA. Så Patrik fick ringa sin mamma (för Martin inte kan mitt nr i huvudet) och be henne ringa till Martins mobil, i hopp om att jag skulle svara.. HAHA. Så då fick jag springa ner med både mobilen och nycklarna..
Sen när Martin kom hem igen starta vi en film, men Martin gick och la sig ganska snabbt för han skulle upp tidigt idag.
Men jag var vaken till kl 3 typ, sen orkade jag inte längre.
Och när jag vaknade igen vid 10 - var Frida fortfarande vaken, hon hade knappt sovit något i natt heller.
Inte bra alltså.
Nej, men nu ska jag ner och hämta upp den sista tvätten - sen tänkte jag scrappa lite.
Frida - en av mina bästa kompisar.
Vi har kännt varandra sedan den 5/9-1998
- Alltså var Frida 7 och jag 8 år !

Kommentarer
Postat av: lovisa.

allt bra med dig? :) fin blogg!

kika gärna in på min & släng in en kommentar å va med på helgens blogg, kram!

2011-02-12 @ 21:22:53
URL: http://lovis-a.devote.se
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-12 @ 21:53:15
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Hej sötnos (:

Super bra blogg <3

2011-02-12 @ 22:53:50
URL: http://www.ammis.se
Postat av: Linnea

fin blogg :)

allt bra?

2011-02-13 @ 00:05:04
URL: http://linneaacarnebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0