Sjuttonde December tvåtusenelva..

Sitter här i tystnaden och renskriver lite julrim..
Funderar på om jag ska fortsätta scrappa eller om ja ska ringa svärmor o se om hon är hemma, så kanske kan sticka dit o låna mandelmussel-formar. Smarta Frida köpte formar o när ja kom hem o kolla på receptet visa de sig att jag behöver fler formar än va jag köpt. Men med tanke på att de kosta typ 30-40 kr/ paketen så var ja för snål för att köpa flera!!
Men men, fick en riktigt nice bok utav mamma o pappa igår. "Stora boken om kreativ scrapbooking".. Så nu kommer jag att lära mig massor :)
O konstigt nog har önskelistan blivit hur lång som helst. Men eftersom de bara är 7dagar kvar till julafton, väntar jag mig att önska de tills jag fyller år. Vilket sker om ca 3 månader.. Så så länge behöver ja inte vänta..
Ha det bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0