1 år

Ett helt år har gått sedan vi sov för sista gången i den gamla lägenheten.
Ett helt år har gått sedan vi mitt i allt snökaos tömde lägenheten och flyttade.
Året har verkligen gått fort. Jag ångrar aldrig att vi flyttade, utan känner snarare en lättnad. Nu behöver man aldrig vara rädd + att här går de både bussar o tåg. Det enda jag saknar är hissen, men bara de dagar vi storhandlar, annars bryr jag mig inte om det.
Självklart kan jag tänka tillbaka o sakna den lite grann, men så mycket bättre vi har det nu, så ångrar jag verkligen inte att vi flyttade.
Jag menar, nu har vi större lägenhet, vi bor centralt o har nära till allt.. Kan inte bli så mycket bättre..
Men men ha de bra !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0