Funderar allt mer. Funderar på så mycket. ...

imag0098 (MMS)

Funderar allt mer. Funderar på så mycket. Om man verkligen ska ta steget o våga. Eller inte? Varje gång är det samma visa. O så jävla roligt är det inte. Jag menar, vad man än säger, vad man än gör blir det ju bara fel HELA JÄVLA TIDEN!! - Och det kvittar vad det gäller. Jag förstår era pikar, men jag vill inte lyssna. Fatta det sårar faktiskt! Jag menar, ni säger att ni är tjocka o ni gnäller på hur ni ser ut. Men va Fan? Vad ska jag tycka om mig själv egentligen ? Tro Fan att självförtroendet ligger i botten! Är så ledsen, när jag sitter och skriver detta. Jag begär faktiskt inte så mycket. Men varför händer inget... Aldrig någon skillnad. Konstigt jag tröttnat på detta Men vet ni vad? - Det enda jag egentligen begär är att bli accepterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0