Söndag..

Sitter här just nu o har precis kollat på "Ensam mamma söker" & nu blir det beck med älskling <3
Ljudet strular på datan eftersom martin har pillat med de, men nu får han fixa de igen ;) 
Idag vakna jag av Hampus halv 7, hehe.. O halv 8 tyckte han att jag, han själv o mormor skulle gå upp o kolla på pingu.. Det är alltid den filmen som gäller.. suck - riktigt trött på den nu :P
Vid 10 körde jag o mamma till NetOnNet, och eftersom hon var skyldig mig pengar köpte hon en rosa mp4 med 8gb minne.. :D Tack mamma <3<3.. Sen blev de ca 2 timmars jobb o sen Ikea.. Första gången för mig där - sen dom byggt om.. Jag vet, jag är seg men skit i de :P hehe.. Suck säger jag bara.. Men hitta skitfina sängstommar till dubbelsängen.. men blir inte att köpa de nu, får bli när en ny lägenhet är införskaffad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0