Internetet strular

Sorry om jag har vatt dålig på att uppdatera..
Det är bara för att internetet strular..
Just nu sitter jag på bibblan i Bille för att kunna få gjort något med skolarbetet osv.. Nu är äntligen skolarbetet klart.. Nu ska jag bara renskriva alla uppgifter och lämna in dom =)
Och kursen är inte slut förräns nästa söndag :P Jippie.. Men i o för sig ska jag ha prov nästa vecka, så får ju plugga till det också..
Men fan sicken seg data.. 
Arrgh.. Kommer inte ens in på hotmail.. Måste ju kunna kolla mina mail.. =/

Hoppas VERKLIGEN att internetet fungerar där hemma snart.. Vill inte gå hit varje dag.. Måste skriva HELA uppgifterna här.. För här får man inte använda sig av USB-minne :@ ..

Men men, ska försöka mig på hotmail igen.. See you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0