Allt o lite till <3

Shiit det är redan 1:a oktober. Var har tiden tagit vägen?
Det känns som inte länge sedan det var nyårsafton, och jag satt uppe hela natten med en magsjuk älskling :(

Idag ska jag vara hundvakt i Nyvång, åt lilleman/ Rosso :)
Ska dit vid 11-tiden, för Johan jobbar ju & Carro skulle ner till Lund..
Det blir faktiskt att plugga idag också.. Måste komma igång på riktigt, även fast det inte är svårt. - Läser ju medicinsk grundkurs nu..

Igår var jag sjukt trött..Men inte så konstigt egentligen :P ...
Klockan ringde kvart i 6 i morse.. Då var det bara o göra ve sig och bege sig till skolan..
Efter skolan, alltså kl. 12 - tog jag bussen till Hyllinge.. Mötte Martin vid Familia, sen blev det in på apoteket först (där jag träffa Marie - Kussen Idas mamma - Sen blev de STORhandling på Citygross.. Sen körde vi till Bjuv, till Martins mamma.. Där var ju Tessan, så satt man o trada med henne :) Alltid lika skoj :P .. När klockan var 6 körde vi hem, och in med alla grejer i kyl/frysen.. O Martin gick upp på matöppet o hämtade sin efterlängtade externa hårddisk :P
Sen blev de halva finalen av biggest loser & Idol.. Sen börja ögonlocken bli tyngre o tyngre.. Decka på soffan - Vakna vid midnatt o gick in o la mig.. Då sov redan martin som en stock<3.. Så 20 i 8a i morse kunde jag inte sova.. Och nu sitter jag här..
Kanske blir lite uppdatering senare <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han är redan konstaterad komjölksprotein allergiker så han får inget mjölkprotein i sig överhuvudtaget.

2010-10-01 @ 17:46:05
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0