Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek hette Dennis Gustavsson.
Det var när jag var 9år. Och han var 10.
Vi träffades första gången när han var och hälsade på min dåvarande granne, som är hans nästkusin.
Sen visa de sig att det var min brors bästa kompis lillebror. 
Ett tag senare började Dennis på min skola, i min klass =)
Och vi var alltid med varandra på rasterna ..
Och en dag skulle vi på utflykt, i åstorp på perslund.
Och när vi var där, så kröp vi in i en tunnel igenom en kulle.
Och där pussades vi för första gången :P
Ibland tänker man tillbaka på den tiden, och saknar det.
Vi gjorde så mycket roliga och kanske dumma saker ihop.
Vi var tillsammans i över ett år, och när jag tänker efter så gjorde vi aldrig slut.
Utan en dag var vi i ishallen i åstorp med fritids.
Och då var han också där, jag blev så glad när jag såg honom.
Men när han bara ignorerade mig och var med två andra tjejer o en kille, förstod jag att det verkligen var slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0