Dag 1 - Om mig

Jaha då ska jag berätta om mig nu..
Hmmm..
Jag heter Frida och är 20år.
Jag bor för tillfället i Billesholm, men inom kort flyttar jag till Bjuv.
Jag bor med min pojkvän Martin som jag även är förlovad med.
Vi förlova oss den 5/1-2008.
Vi har tre katter som heter Daim, Kitti & Lilleman.
Just nu pluggar jag till undersköterska. Har snart läst första terminen, och har sedan två kvar. :)
Så alltså är jag färdigutbildad i december 2011.
Och imorgon börjar jag min första praktikperiod.
Ska vara på Solhemmet i Ekeby 4 veckor framöver.
Jag har inget körkort, men planerar att börja övningsköra nästa år, så får jag sedan se hur det går med den biten.
Detta var nog allt om mig.
Bilderna nedan är på mig & martin när vi förlovade oss.
Och på Daim & Kitti när de va ca 12veckor. Och idag är dom 1år och 7månader (den 2/12)
Har tyvärr ingen bild på Lilleman på datan.
Våra små älsklingar i den gamla soffan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0