Vår kärlek


Martin & Jag firar 1 år.. 6/10-2007
Martin 19år, Frida 17år


Vi förlovade oss den 5/1-2008
Frida 17år, Martin 20år.


Jag & Martin på hans systers bröllop 29/8-2009
Frida 19år, Martin 21år.


Martin & Jag hos hans Moster Anne 24/4-2010
Martin 22år, Frida 20år.


Här kom lite bilder på mig & Martin genom tiderna. När man kollar på alla bilder så minns man hur mycket vi har varit med om. Det är helt fantastiskt. Jag kommer ihåg när jag träfade Martin för första gången. Det var helt underbart fast även pirrigt. Jag träffade honom på Väla.
Vi träffades genom Caroo. Det gick till gå här; Caroo & Jag satt och snacka på msn en kväll. Och hon frågar mig  om jag inte ville ha en kille. Jag skrev tillbaka; det är klart man vill ha det. (då var jag 16år).. Och sen fick Martin min msn och han adda mig. Jag kommer även idag ihåg första gången vi skulle camma...Det enda jag tänkte på var "Hoppas han är snygg, Tänk om han är ful?!".. Men det var han såklart inte. Han var den sötaste jag någonsin sett.. Sedan snacka vi på msn, sms & tele i ca 2 veckor, innan vi tog steget att träffas.. Och sedan dess har vi hållt ihop i vått & torrt...
Martin Fredrik Andreas Larsson, Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du lyser upp min dag & du finns här för mig, precis som jag finns här för dig. Du & Jag till mina sista andetag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vått och torrt var det ja? hahahahahahahahaha

2010-05-23 @ 02:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0