Till en viss person..

Börjar bli riktigt trött på dig nu.!.
Trodde faktiskt inte jag kunde känna så här för/om dig. Men det börjar bli riktigt jobbigt/tjatigt nu..
Varför ska det alltid vara på dina villkor.. Varför inte när jag vill. ?!
Men hur ska jag kunna säga de till dig, så att du förstår. Du kommer bara tycka att jag överreagerar eller är löjlig.
Men då får jag fan vara det. För palla med denna relationen vi har nu..
Varför ska du alltid säga va du vill, bestämma allt & göra som du vill?
Men jag då? Man är som du ofta säger; "2 i en relation"..
Du kan ju höra av dig när du har tid, eller när du vill..
För jag pallar inte detta mer, jag pallar inte det bara.. Varför ska alltid JAG börja höra av mig till dig & inte tvärt om??  Har bara lust att be dig att DRA ÅT HELVETE. Men jag älskar dig för mycket, och det vet du om, jag vill bara att jag ska få visa de för dig.. Och att du visar mig det.. Eftersom du påstår att du även älskar mig..
Men va FAN.. Visa mig det då?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0