Sex and the city

Sitter just nu och kollar på Sex and the city på 3an.. Rikigt bra serie får ja säga.. Älskar den.. Älskar även första filmen, ska se 2an på torsdag eller fredag med Sandra på bio.. Har inte riktigt bestämt oss..
Men men .. satt och tänkte på en sak angående Sex and the city.. Carrie är ju journalist. Tänk om man kunde skriva lika bra & intressanta grejer som henne, då hade denna bloggen varit perfekt.. HAHA.

Igår kom Sandra förbi på en cigg & vi satt och snacka, sen bestämde vi oss för att jag skulle med henne hem, så jag sov hos henne i natt. Riktigt roligt är det, synd bara att de va så himla länge sen.. Älskar verkligen att umgås med henne.. Men men innan vi körde till Perstorp, körde vi in till stan & sa hej till Macki och även där tog vi en cigg.. Ja vet, inte bra och röka men de har blivit att man gör det ändå.. Och nej, inga tankar på att sluta med de - ÄN.. Efter mycket om och men körde vi  till Perstorp igen.. När vi stanna bilen utanför hennes port var kl 3.00.
Så det blev bara raka vägen till sägen och starta en film, som vi båda somna till.. Kl 10.00 ringde Sandras mobil och väckte oss, men som tur va kunde vi båda somna om. Hehe.. Så kl 13.00 gick jag upp.. Känns helt sjukt att vakna så sent.. Jag vet, jag är arbetslös men går ALDRIG upp efter kl 11.00..

Nu ikväll så följde Sandra med hem till Billesholm, så vi åt middag & efterrätt tillsammans, hon jag & Martin.. som vanligt hade vi jätteskoj.. Vi åt potatisgratäng och fläskfilé och till efterrätt blev det chockladpudding, mandariner och grädde för Sandras del medans jag & Martin åt persikohalvor, mandariner och grädde. Riktigt mumsmums får man säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0