Kass på rubriker..

Sorry, att jag är så kass på rubriker. Men det är ju faktiskt inte det om är det viktigaste... 

Så skönt att sommaren äntligen är här..
Igår var jag med Sandra & Josse.. Vi va en runda hos Macki i stan.. Det blev lite drickande där o allmänt flabba..
Sen bjöd Sandra på mat, alltid lika snäll & go :P .. Efter vi vatt hos Macki åkte vi ner på Streetracen ett tag..
Men nej, det va inte kul - om jag ska vara ärlig.. Kom hem vid midnatt och då låg Martin utslagen på soffan och hade jättehög feber..
Så idag blir det bara att ta hand om honom.. Inte så kul, när det är så underbart väder. Hade ju faktiskt vatt roligare och vatt ute o gått eller gjort något annat mysigt i det underbara vädret..
Nej men nu ska jag kolla klart på "Män om hatar kvinnor"....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0