Jobb ...

Jobb som kontaktperson?
Ja, varför inte.. Okej, det är bara 16tim/mån men de e ju betydligt bättre än läget är nu..
Ska iallafall träffa arbetsgivaren och personen i fråga i morgon kl 11 i Bjuv.. Tänk att att dom vill ha just MIG till den tjänsten, bara för jag kan teckenspråk.. tänk va skönt att något JAG gjort i mitt liv, kommer till nytta..

De hela började med att i förmiddags ringde jag till Dagcentret i Billesholm, eftersom jag sökt en tjänst där tidigare, och hon berättade att hon som är ansvarig för kontaktperson/ledsagare skulle försökt kontakta mig, eftersom hon var intresserad av att ha mig som kontaktperson p.g.a som sagt TSP.. Så jag fick nummret till den här tjejen och ringde upp henne.
Vi snacka en lång stund, och de slutade med att jag ska träffa henne i Bjuv kl 11.00 i morgon.. Snacka soft, hoppas nu de e bra kemi mellan mig & brukaren eftersom jag så jävla gärna vill ha ett jobb & det är NU.!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0