Helt tom!*

Nu sitter jag äntligen & skriver här igen..
Min data funkar igen :) .. Jippi..
Igår träffa jag Nermina <3 som ja inte gjort sedan studenten tyvärr.. De va riktigt skoj, har saknat henne som fan.. Så igår när man kom hem börja man tänka på alla minnen man har med henne.. Vi hr ju ändå varit kompisar sedan vi var 10år.. Alltså halva våra liv.. Oj, nu märker ja att det är VÄLDIGT länge..

Men från en sak till en annan;
Har ni någon gång kännt att en person inte lyssnar på er?
Typ höjer musiken när no börjar snacka, eller om man berättar något för personen i fråga o sedan frågar va han/hon tycker så vet dom inte va man pratar om?!
Så känner jag just nu o de e riktigt jobbigt.. Vet fan inte vad jag ska ta mig till längre..  =/
Det finns så mycket jag vill göra, så mycket jag vill ha sagt.. Men jag vet inte..

Ska kanske börja plugga till hösten.. Om ja kommer in på utbildningen.
Det är en utbildning i Ängelholm som kallas 7e terminen och är för dom som har läst BF eller friskvårdsprogrammet och vill inrikta sig på Handikappsomsorgen.. I så fall är jag redan utbildad till jul.. Känns riktigt skönt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0