Dagens händelser...

Idag har jag varit i Nyvång hela dagen.. Har hjälpt morsan o städat Saras gamla rum & packat ner lite av mina saker från det gamla rummet i lådor.. Plus gått igenom saker jag fått av Sara som vatt farmors en gång i tiden & så kolla jag o mamma på lite bilder som varit mormors.. Fy fan vad jag saknar mormor.. Vill bara kunna prata med henne ibland, önskar riktigt mycket att hon vore här =/

Sen idag kom Sara med min underbara systerson Hampus.. Det går verkligen inte att vara verken arg eller ledsen i hans närhet.. Han är helt enkelt underbar.. De va skönt att dom kom, för då kunde man slippa undan städningen och leka med Hampus, hehe.. Vi var på lekan o gunga o grävde med grävmaskinen.. Både jag o Hampus grävde, de va roligt =).. Sen när vi skulle gå hem från lekan så skulle ja resa mig från grävmaskinen så höll ja på att trilla baklänges, o för att hålla kvar balansen så vred jag mig.. Så nu har ja skit ont i typ benet/höften, kunde knappt gå till en början och de blev ju inte bättre att bära på Hampus som väger ca 16kg.. 

Men men, sånt e livet.. Nu ligger jag i soffan och kollar på South Park med Martin.. Sen blir det att nanna antar jag för imorron blir det att vara hundvakt till Sudden hela dagen från kl 10.00 typ.. + att man ev. ska på en arbetsintervju i Bjuv.. Wish me luck - med tanke på att jag inte fick jobbet på städet på Helsingborgs lasarett =/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0