Confused

Sitter nu här själv i lägenheten. Martin kommer hem ikväll någon gång..
Sitter just nu och lyssnar på Eric Saades nya platta på Spotify.. Riktigt bra får jag säga :)
Sitter även här och tänker på allt.. På vad jag vill med mitt liv? På om jag tar rätt beslut? Snacka detta är svårt..
Eric sjunger i sin låt "Masquerade" ; I wanna get to know you, the girl behind the mask...er
Det är precis så jag känner just nu, det känns som om jag inte känner dig. Jag vet inte vem du är längre. =/
Tycker även att det är riktigt konstigt, med tanke på hur länge jag har kännt dig, hur mycket vi har gått igenom osv. 
Men välj du alla framför mig, det spelar ingen roll.. För vill du inte mera, så varför ska jag då kämpa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0