Måndag*

Nu är jag hemma igen. Har varit en händelserik dag.. Eller ja, någerlunda :p
Nu håller jag på att laga middag till mig & Martin. Det blir kycklingbitar, ris & currysås + grönsaker.. MumsMums
Idag skulle jag egentligen till AF o skriva in mig, men de blev ej så, så jag gjorde det hemma i stället. Hade gjort allt & va riktigt nöjd. Men nu är det bara ett problem som återstår.. Jag har aldrig haft ett jobb så jag kunde inte skriva i några anställningar.. Tänkte först skita i de, men de visa sig att jag var tvungen att göra för att fullfölja allt.
Fatta arg jag blev.. Vadå? Måste jag ha fått ett jobb för att skriva in mig på AF?? Eller va e de frågan om ?!
Men om jag nu måste ha ett jobb för att göra det, så behöver jag ju inte AF:s hjälp. Eller hur ??
Och sen när Martin sluta skolan så åkte jag till Bjuv. Det var så fint väder idag så jag, Martin & Gun passa på att gå en långrunda med Sudden.. Men när vi kom hem igen så var hela Sudden lerig så det var ju bara in med honom i badkaret.. HAHA.. Sen efter det så sprang han runder i hela lägenheten och torka nosen på mattorna och i Guns säng.. Haha, han var så söt så jag var tvungen o filma honom... Den kanske kommer ut här eller på facebook någon dag :P
Typ 2 timmar innan vi åkte hem så kom Martins pappa. Han frågade bla hur de gick för Martin i skolan o på praktiken, och så frågade han mig om jag hade hittat något jobb än och börja predika om att de va dumt av mig att hoppa av min utbildning... Som om jag inte hört de förr ??
Nej, nu ska jag ut i köket o fortsätta med maten.
Hörs snart igen.. PUSS HEJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0