Anställningsintervju & annat*

I torsdags ringde jag till Handikappsomsorgen i Bjuv o sökte jobb.. Dom bara: Ja, du kan komma på intervju på måndag kl 16.00 =)
Så jag va på anställningsintervju igår kl 16. :) Det gick väl helt OK... Dom ska ringa i slutet av denna vecka eller början på nästa.. Så vi får se.. Hoppas de blir något nu.. Vill verkligen detta :)
Hihi nu e jag glad.. Ska beställa kläder ifrån Ellos idag.. Yeah.. Kommer ju bli helt sommarfin..
Men men, idag händer de grejer.. Först o främst ska jag till Bjuv, till Martins mamma vid 3, o så slutar Martin vid 4. Så hämtar han mig där, o så ska vi till Anderbergs o fixa något, sen ska vi till Kattarp - till Martins bror.. Yeah :)
Alltid lika kul o träffa han o hans flickvän.. :)
Nu sitter jag här med Daim i knäet. Han e ju lagom kelsjuk :) Haha..
Nej, men nu har jag inte tid o sitta här mer.. För nu blir det att göra ve sig o diska o äta något innan ja ska med bussem..
Men ha de så bra alla läsare, så ses vi..
Ciao
Våra små älsklingar i den gamla soffan <3
Kitti & Daim 4 månader

Här är hela familjen samlade.  (Bilden är sedan i somras)
Martin & Kitti och Jag & Daim.. Här är dom 11 veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0