Brottas med vikten .. & annat skit.

Nu har jag äntligen fått tummarna ur röven...
Varje lördag ska jag väga mig för att se om jag lyckas gå ner i vikt på egen hand.
Mellan jul & Nyår gick jag ner 2.5kg :D Kan ni fatta - och det är ändå en helg med massa mat o annat gott ..
Men från den 2-9/1 gick jag bara ner 4hg.. Men skit samma, lika glad e jag för det.. Det peka neråt i allafall.. Och det är alltid positivt - enligt min mening..
Men jag kan ju ärligt säga att veckan som var, inte var någon bra vecka.. Jag synda rejält. Jag var aldrig ute och gick mina morgonprommender, jag åt glass, godis, utemat o drack lelle - FY PÅ MIG !!
Måste verkligen bli skärpning nu - annars kommer jag tappa suget - och det vill jag verkligen inte göra :(

Från en sak till en annan :)
I Lördags var jag hos Sandra på Tacokväll.. :P Det var riktigt trevligt. Vi åt som ni förstår tacos och satt o snacka, drack o spela spel o hade allmänt skoj :) O så träffa jag Melin :D Riktigt roligt - de hade jag ej gjort sedan studenten..
...Men och andra sidan, de enda jag träffat sedan studenten e faktiskt bara Sandra, Anna o Macki.. :(
Fy på mig, måste bli bättre på att hålla kontakten.. Fast o Andra sidan så flytta folk åt höger & vänster ..


Kommentarer
Postat av: Jenny Hansson

Fan va bra, håller tummarna att du kommer lyckas nå den vikt du vill! :D Håller tummarna för dig... Jag träffade på Melin när jag var på Väla den 27:e dec när jag var nere i Skåne :) Några fler som flyttat? Me tanke på att du skrev: "Fy på mig, måste bli bättre på att hålla kontakten.. Fast o Andra sidan så flytta folk åt höger & vänster.."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0