Juldagsmorgon

"Juldaagsmorgon glimmar" - eller ja solen skiner i alla fall :)
Igår de ju julafton.
Hade en riktig mysig dag/kväll med Martins familj.
En massa god mat och en massa julklappar till alla..
Och alla fick de dom önskade sig.
Kan det bli bättre?
Tack för en underbar julafton i alla fall..
I julklapp fick jag en massa fina julklappar:
*Matberedare & stavmixer utav mamma & pappa
*Foto på Hampus (min systerson) utav Hampus
*En massa Scrapbookingrejer utav mina syskon med familjer.
*En badhandduk, pajform & muffinsform med hjärtan i silikon utav Tessan & Sonny
*Skit snygg kylskåpsmagnet av Rölle (Tessans bäbis i magen)
*Scrapbookingpennor, saftbringaren (som jag önska mig) & boken "Nu är det jul igen" - Det är en bok med massor utav recept på julmat, bröd o julgodis. Men även julpyssel.  utav Gun
*En låda med massor av mysiga grejer i form av badbomber, badkulor i olika former & en parfym utav Martin<3
Och i julstrumpan fick jag Frida-tidningen, Vinterspeciall & 3 påsar Ahlgrensbilar. Dom sura, salta & dom som är doppade i choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0