Dag 19-21

Dag 19 - Detta ångrar jag
Hmm =/ .. Det finns nog inget jag ångrar egentligen..
Faktiskt inte !!
Jag är stolt & står för det jag har gjort. Det jag gör & säger gör jag för en anledning, för att jag vill det & känner så.
Så nej, jag ångrar ingenting. !!

Dag 20 -Den här månaden
Den här månaden har en massa hänt.
*Vi har flyttat till en större lägenhet - från billesholm till bjuv.
*Jag har praktik på ett äldreboende.
*Första terminen i utbildningen är avklarad
Och självklart kommer en massa skoj att hända
*Lämna nycklarna till gamla lägenheten
*Julpynta (nej har inte hunnit, har inte kommit i ordning helt) & julbaka
*Julafton
*Juldagen
*Nyårsafton

Dag 21 - Ett annat ögonblick
Ett annat ögonblick jag aldrig kommer glömma var när min svåger ringde o berättade att jag hade blivit moster till en liten pojke :)
Jag grät faktiskt så lycklig jag blev :P
Och självklart var han världens sötaste kille..
Kommer heller aldrig glömma när jag fick hålla honom för första gången.
Han var så söt, och så go :)
Sedan börja han gråta för hans mössa kasade av..
Och i denna skrivade stund är denna lille killen 2.5år - och om bara 3 veckor ska han bli storebror <3
(Hoppas han blir en lika bra storebror som min bror är till mig = BÄST)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0