Magen

Är så jävla trött på att den inte kommer..
Är så jävla trött på att ha konstanta magsmärtor..
De börjar längst ner vid äggstockar/blindtarmen.. Gör ont hela tiden..
Sen så har vi ju knivarna i magen..
Och illamåendeet kan man ju bara inte missa..
Och förståss, som de har varit de senaste dagarna, en svidande känsla...
Men hur jävla länge ska detta pågå.. Är så psykiskt trött på det!!
Men nu har jag bestämt mig, har de inte hänt något positivt eller gått över till slutet av augusti så ska ja kontakta min doktor..
Jag vet, ni undrar nog när ni läser detta varför jag inte gjort det tidigare?!
Men de e faktiskt så nu, att jag både har vatt på akuten (men såklart efter 4½ timme, hitta  dom inget) & så har jag vatt hos barnmorskan, men hon kan inget göra..
Så de lutar åt Gyn nu, tyvärr.. Känns rätt så kissekasst, men har jag verkligen något val??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gravid kanske ?

2010-08-01 @ 12:47:43
Postat av: Åsa

Jag har själv magkatarr och har samma besvär/symtom som dig! Åt tabletter i 7 dagar och sen har mina besvär försvunnit. Tar endast vid behov nu och detta orskas oftast av stress. Gravid som någon skrev har man inte dessa besvär/symtom. Är oftast magkatarr nä man har besvär som känns som knivar i magen.

2010-09-17 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0