Nu är julen över...

Hejsan alla läsare..
Nu sitter jag vid min "sådär" fungerande data.. *suck*.. Men fick låna en kylplatta av Martins svåger så nu hänger sig inte datan lika mycket iallafall..
På julafton var jag me familjen (utan martin tyvärr) i Helsingborg hos min svågers mamma... Och jag var jultomte. HAHA..
Jag fick fina presenter av tomten, för jag har varit snäll i år.. Jag fick bla presentkort på väla, kläder, smycke o ett sällskapsspel.. Martin däremot fick ett nytt XBOX & 150 skivor med spel av sin mamma :P De tyckte även jag var roligt och bra..
Idag har vi faktiskt varit på NetOnNet nere i Burlöv - tror jag det hette.. Vi fixa nya grejer till martins data :)
Igår var jag dum.. Eller ja, dum o dum, snarare klantig.. Jag snubbla över alla sladdar till min data, så den trilla i golvet me skärmen neråt :(, så pixlarna i datan gick sönder, men sån tur var, va de bara nere i högra hörnet, där vid klockan .. Men de blir större o större hela tiden.. Jävla skit, hittills är det stort som en 5krona..
Men men, nu ska vi ner o tvätta o fick precis reda på att Emil o Eva kommer ner en runda idag .. Yeah ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0