BB-kompisarna

Den 22mars 1990, alltså för nästan 20 år sedan, hände något fantastiskt.
Den dagen min mamma fick mig, träffade hon 2 andra mammor som också hade fått vars en flicka. Dom flickorna fick namnen Elin och Ida.
Dessa mammor fick sedan dela rum och efter den dagen fortsatte dom att hålla kontakten i några år.
Men sen dog den kontakten ut :( Ida har jag inte träffat sedan jag var en 3-4år gammal och Elin träffade jag en gång när jag var 11år. Men sedan dess har jag inte hört någonting ifrån dom. Joo, ett litet grattis men that's it! Som jag har letat efter dom på både facebook och bilddagboken - och när man hade lunar så leta man där - men utan resultat.. :(
Fram till idag..
Idag fick jag först kontakt med Ida på facebook och jag blev jätteglad och sen fick jag även Elins nummer.. Och vi bestämde oss för att uppta kontakten på riktigt igen, att vi & våra mammor skulle träffas igen.. Såå glad jag blev, men inte trodde jag att det skulle bli nu, innan jul och nyår.. Nej verkligen inte.. Det trodde jag väl inte dom hade tid med.. Men där trodde jag fel.. För vi ska träffas nu på onsdag, hemma i Nyvång - men tyvärr kunde inte Katarina (Idas mamma) komma.. Men hoppas hon kan nästa gång..<3

Nu ska jag sova.. Ha det så bra till nästa gång jag lättar mitt hjärta <3
Men lägg gärna en kommentar :P

Kommentarer
Postat av: natasha

frisyrmakarna :)puss

2009-12-17 @ 00:13:22
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0